versuri Monica - Street symphony (rap remix) versuri muzica Monica versurile melodiei Street symphony (rap remix)

roversuri.ro > Litera M > Monica > Versurile Monica - Street symphony (rap remix)

Versuri Street symphony (rap remix)




There's something that I wanna say I feel a little out of place But I need you to make that change You promised, to keep me out of the rain I love the cars and everything The diamond rings but I loved you much more, baby You said, that you were gonna stop when you Had enough, you'd do what you had to do Now you, like the profession you've made it for yourself You said, you cared about me and you Now all, you wanna do is hustle you Gotta choose, whatcha gonna do and am I worth it to you baby Never thought I'd be afraid to trust (to trust) Somebody that I love so much If I can get him out of the streets Then he could come back to me Now I see that there ain't no "us" Baby to me that's a definite plus If I can't get you out of the streets Then you don't need to be with me Do you love me like you say Maybe you could get away From the life of doin' the wrong things You promised Don't make me read about it babe Think of me before I'm gone Cause when I'm gone, it will be to late (oh yeah babe) You said, that you were gonna stop when you Had enough, you'd do what you had to do Now you, like the profession you've made it for yourself (made it for yourself) You said, you cared about me and you Now all, you wanna do is hustle you (you you) Gotta choose, whatcha gonna do when I'm not worth it to you baby Never thought I'd be afraid to trust Somebody that I love so much If I can get him out of the streets Then he could come back to me Now I see that there ain't no "us" Baby to me that's a definite plus If I can't get you out of the streets Then you don't need to be with me Never thought I'd be afraid to trust (Never, never, never) Somebody that I love so much If I can get him out of the streets Then he could come back to me (co~me back, to me) Now I see that there ain't no "us" (there ain't no us baby) Baby to me that's a definite plus If I can't get you out of the streets (If I Can Get You Outta the streets) Then you don't need to be with me (Then you don't need to be with me)





Mp3 versurile versuri Monica muzica straina versuri cantece cantece. Ultima melodie youtube.com youtube.com asculta piesa Street symphony (rap remix) ultima melodie.


Alte versuri de la Monica
Cele mai cerute versuri
  1. do-re-micii - iarna
  2. do re micii - iarna
  3. DOREMICII - IARNA
  4. do re micii - vacanta
  5. lollipops - de sarbatori
  6. do-re-micii - vacanta
  7. mariana mihaila - iarna sa dansam latino
  8. daniela ciorba - buna ziua scoala
  9. indila - derniere dance
  10. lollipops - cerne iarna
Versuri melodii Poezii forum
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #