versuri Crucial Conflict - 2 Bogish versuri muzica Crucial Conflict versurile melodiei 2 Bogish

roversuri.ro > Litera C > Crucial Conflict > Versurile Crucial Conflict - 2 Bogish

Versuri 2 Bogish




[Hook:] X 4 We bogus bogus and mafia! Say what? [Never] Stand tall when this shit jump off Better back back down Got a wild wolf pack attack We'll body snatch em, crack em Detach and smack em Run from the gun finna have you some Spin em around ready to drown em Missin arm leg leg arm head they found em stankin Cuz he wasn't ready for the wild gankin Blindfold execution style Certified straight lunatic bucked Cook County bounty rowdy better be audi Bangers fulla anger, step into my chamber Oh I'm finna hang ya, rodeo ranglers Ride, east coast west coast In the middle, down south, 2 bogus Hypnotized Minds with the Conflict bumpin Your trunk and we steady dumpin [Crunchy Black?] It's a motherfuckin stick up Giddy your shit up Three 6 finna tear the motherfuckin club up Crucial Conflict, click I roll with Better get a bitch, war and straight gun up Gimme that money, ain't shit funny Fuckin with a motherfuckin nigga from down south Nigga think I'm ?tray? hoe I ain't ?tray? Find this gun in your motherfuckin mouth, test me baby If you think I'm playin, proof test me baby If you know what I'm sayin Got a couple motherfuckin niggas over here prayin Got a couple motherfuckin niggas over here layin Face down in the ground hopin dead they live You ain't Mafia, you don't know the deal Representin Memphis to the fullest and I got my gat But it ain't where you from it's where you at I'm in the golden, nigga [Hook] X 4 [Coldhard] Well if your city's hardest Man have you seen the lives I feel that I have lived before Paid to do my same life Hopin I don't get dropped bogus for nothin I do Smoke Hay like them playas back in the 50's, it's a new We in the cell too We could get clink claks and thousand suits Lizard boots, a ring or two How you move to the blue, how you call us crew Fool, be cool what's cool, you snooze you lose Me and my down south niggas rule Fuck the other nigga, we pay dues too [Juicy J] This goes out to all my niggas Flippin cheese and countin figures Put your boy up in the picture Knowin I wanna be down with ya Memphis niggas, Chi-Town niggas Clicked up like notorious killas Never focused, always bogus Blunts and guns is all we totin Constantly rollin, constantly rollin Tight on white but weed I'm smokin Every corner playas postin Eyes are red from dope we chokin All your hoes they blowin kisses Pay attention to our pimpin Flict, Nino, and the Juice We tear the club up thugs and bitches [Kilo] Bone solid! Cuz papa was a rolling stone Gotta get em on and it's on but in the terror zone Havin visions of glistens my posse ridin Dippin in my stridin Never slippin, just slidin, canivin Bogus bogus nigga hopeful Got that mossberg Send the word, Kilo Not because the mac spittin potent dope And this overdose, comatose We gon rush and drain your mind It's a Conflict in the ghetto And we livin in crucial times [Hook] X 4 [Lord Infamous] Scarecrow is frozen, not frozen and cold We the cold terrorists, we have entered this city Chicago Cruical the Conflict the Memphis streets is Now you niggas know you can't break (..?..) I'ma let this mob take off Won't stop until I knock it off The left fill it up till it wet and erupt Erupt like muggin my type busta Come get up in the middle of an inner city riddle Wanna fill a figure up, and not just a little Feel my force, of course you're hoarse From the rusty point of Scarecrow's sickle Stabbin up through the ?vouches? Lord Infamous shock absorbin I'm squishin like project roaches Cuz we be the niggas 2 bogus 2 bogus [Wildstyle] Smile for the bullhorn the alarm to run Gun got me so gone hit em son We the number one young gun Hold em up or fold em up son no love for none Run up and get done punk Hit em up jump straight bucked When it dump it come bullet'll thump ya junk It's on fool pull the wrong move And soon lose ya like Lucifer In the middle make a fool of ya Ruin ya nigga choose and get abused ya crushed Huh? Where ya nuts son? I got Chicago straight Chicago 98 shit figured up on John Doe In the roll no flow peepin at all Close to coast close to crawl Bump em all, put em in shock Cuz ya can't walk or walk If ya know who the boss, pack it up Ya lost, say what? [Hook] (till fade)





Melodiei versuri.ro asculta versurile 2 Bogish piesa ultima melodie versuri.ro versuri. Melodia cantece asculta Crucial Conflict muzica straina versuri.


Alte versuri de la Crucial Conflict
Cele mai cerute versuri
  1. do-re-micii - iarna
  2. do re micii - iarna
  3. DOREMICII - IARNA
  4. do re micii - vacanta
  5. lollipops - de sarbatori
  6. do-re-micii - vacanta
  7. maria coblis - all about
  8. mariana mihaila - iarna sa dansam latino
  9. mariana mihaila - sunt fericita
  10. daniela ciorba - buna ziua scoala
Versuri melodii Poezii forum
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #