versuri Sub Orice Critica feat. GiBi - Nu Cedez versuri muzica Sub Orice Critica feat. GiBi versurile melodiei Nu Cedez

roversuri.ro > Litera S > Sub Orice Critica feat. GiBi > Versurile Sub Orice Critica feat. GiBi - Nu Cedez

Versuri Nu Cedez

sub orice critica.... [NEO] Ar fi propice sa ma privesti ca pe'un novice Dar impins de tovarasi falsi si pizde calice Am inceput sa bag verse pe foaie Sa'nteleaga si'aia care cauta'n gunoaie [GiBi] ceva...ceva... Ceva ma'mpinge de la spate Parca imi da coate Parca imi spune'n soapte Hai, hai..hai ca se poate! Simt ca elimin o forta ce arde ca o torta Ce stinge si aprinde, Da viata si ucide! Stiu ce vreau, stiu ce iau Cand sa plec si cand sa stau Ce raspund, ce am in gand Si unde vreau sa ajung Mi se promit multe vise Am si mai multe D'aia nu cedez chiar daca fac cute pe frunte Ingeru meu are coarne, niciodata nu doarme Are grija de mine, vrea ca sa'mi fie bine Poarta aura alba, Demonul meu are privirea calda si m'ajuta la greu [REFREN GiBi] Nu sunt o arma dar stiu ca am o tina in fata Nu sunt un glont dar stiu sa tintesc in viata Am un scop, un vis..si'o sa'l urmez Am un inger si'un demon ce nu'mi dau voie sa cedez [NEO] Stand in fata oglinzii Incercam sa reflectam de unde'am venit Unde suntem, unde plecam Ai implinit 20 de ani E timpul sa'ti creezi un drum Stai sictirit si te gandesti Ce'ai facut pan'acum Ai o femela langa tine Dar poate pleaca maine daca Nu mai merge treaba si ramai fara bani de paine Caci asta se intampla des E firesc Sunt insa unii mult mai mari care inca nu se gandesc Ca poate femela sta cu ei Fiindca e loc de mai bine Ca esti mai prost ca ceilalti Si de'aia tine la tine Deschide ochii! Ca s'a luminat demult Nu mai dormi pe tine caci oamenii sunt cum sunt O fericire'absurda definita'ntr'un cuvant de tine S'ai tovarasi in jur Fiind inconjurat de'un roi de albine Nu'mi doresc un anturaj de harfisti cu gusturi fine Ci sa am pe cineva alaturi Cand altii trag pe mine [REFREN NEO] Nu sunt o arma dar stiu ca am o tinta'n fata Nu sunt Un glont dar stiu destul de bine sa tintesc in viata Am un vis, un tel si o sa'l urmez Am un Inger si'un demon ce'mi spun sa nu cedez [ALVYN] Aceeasi voce Imi sopteste sa nu mai sper Constiinta imi dicteaza sa'mi pastrez un caracter Imi continui viata Cum am facut si pana acum E ca o tigara savurata fum cu fum Ingerul meu nu a muncit Dar va incepe acum Cu pietre de pe inima imi paveaza propriul drum Din prieteni prieteni imi voi face eu un avantaj Sa progresez s'ajung si eu la ultimu etaj Singur ca o umbla in peisaj Sa merg mai departe e nevoie de curaj Un demon imi sopteste cu o voce dibace Ca ce am facut Tot la mine se intoarce Zi dupa zi ma sting fara voia mea Cand ma uit in oglinda si dau in paranoia Si ingerii incep s'o arda pe lovele Viata a ajuns ca o persoana cu sechele [REFREN GiBi] [REFREN NEO]

Album versuri cuvintele cuvinte. Mp3 muzica cantece Sub Orice Critica feat. GiBi cuvinte Nu Cedez piesa muzica romaneasca piesa versuri mp3.

Top versuri Sub Orice Critica feat. GiBi

1. Sub Orice Critica feat. GiBi - Nu Cedez