versuri The Veronicas - 4ever versuri muzica The Veronicas versurile melodiei 4ever

roversuri.ro > Litera T > The Veronicas > Versurile The Veronicas - 4ever

Versuri 4ever




Here we are so what you gonna do Do I gotta spell it out for you I can see that you got other plans for tonight But I don't really care Size me up you know I beat the best Tick tock on time to rest Let them say what their gonna say But tonight I just don't really care Come on baby we aint gonna live forever Let me show you all the things that we could do You know I wanna be together And I wanna spend the night with you With you Come with me tonight We could make the night last forever Ive seen it all I've got nothing to prove Come on baby just make your move Follow me lets leave it all behind tonight Like me just don't care Let me take you on the ride of your life That's what I said alright They can say what they wanna say cuz tonight I just don’t even care Come on baby we aint gonna live forever Let me show you all the things that we could do You know I wanna be together And I wanna spend the night with you With you Come with me tonight We could make the night last forever Lets pretend your mine We could just pretend, we could just pretend, yeah yeah You got what I like You got what I like, I got what you like Oh come on Just one taste and you'll want more So tell me what your waiting for Come on baby we aint gonna live forever Let me show you all the things that we could do You know I wanna be together And I wanna spend the night with you With you Come with me tonight We could make the night last forever Come on baby we aint gonna live forever Let me show you all the things that we could do You know I wanna be together And I wanna spend the night with you With you Come with me tonight We could make the night last forever





Mp3 piesa cuvinte ultima melodie muzica straina The Veronicas 4ever muzica. Asculta piesa mp3 versuri melodiei versuri cantece.


Top versuri The Veronicas

  1. The Veronicas - 4ever
Cele mai cerute versuri
  1. picaturi muzicale - vine vine anul nou
  2. Gelu voicu - Pusei briciu sa marad
  3. picaturi muzicale - din nou e primăvara
  4. petrica mitu stoian - firicel de iarba verde
  5. Adriana si Dumitruta - La multi ani
  6. javelea elena - mama
  7. Teodora Pascu - Am o fire de artista
  8. Lolipops - Aho_aho
  9. maria santean - popular
  10. Gelu voicu - Pusei briciul sa ma raz
Versuri melodii Poezii forum
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #