versuri Lord Tariq And Peter Gunz - One Life To Live versuri muzica Lord Tariq And Peter Gunz versurile melodiei One Life To Live

roversuri.ro > Litera L > Lord Tariq And Peter Gunz > Versurile Lord Tariq And Peter Gunz - One Life To Live

Versuri One Life To Live




Intro: Peter Gunz Niggas, sick, shit Lord Tariq: Now whatchu wanna do, type of niggas Peter Gunz: They don't know now, they'll never know, that's how I feel Verse 1:Lord Tariq And on the seventh day the Lord made money On the sixth day, I busted my gun 500 000 is not half of one Caught the keys akisane for 63 hundred on sale I ordere for Bronx niggas If you want it, I'll head up with the connect just the game of respect With the game that I schock, througout the plains of the U.S Makin clean to this, which is the killer get killed So why carry if you need a gaselle for real Peter Gunz: Yo, when I caught my gun charge, your felony Niggas ve tellin me, Gunz instead of totin guns It's all about guns, instead of bustin guns Nigga get funds and let these niggas know you be the one So I'm in ?Rhaki's Isle and Kawasaki? Wrote letters for clans, you never got at me You heard the block on your phone so I never call But I know one day I'll be home to dog And watch you niggas fall Lord Tariq: Aiyyo Gunz, move in silence I push that the street On blocks to Black streets where the murders was meet And stash money keeps a nigga standing on his feet And best believe that we play for ?kiki-meat? The Lord Tariq & PG nigga ain't nothin happenin So I beeen to the weese, my cars matching the platinum You think that you's a star, can't happen Can put down the mics, pull up the girls to get the clappin what Chorus: Peter Gunz You got one life to live, one gun to bust One nigga to save, one nigga to rush It's all about sex, money, life or death You gotta make a choice is it right or left Lord Tariq: You got one life to live, one gun to bust One nigga to save, one nigga to rush It's all about sex, money, life or death You gotta make a choice is it right or left Verse 2: Peter Gunz All my 74 put down a real meeting Busting the motherfucking gun out In case a nigga run up, keep a nigga done up Dark the sun up, be ready to flee Yo Lord, tell em where you be Lord Tariq: Catch me in the Bronx on cosy, surrounded by thug niggas No love niggas, givin nigga rob, nigga what nigga Feel a nigga out first avoiding bug niggas Breaking brand was a big name drug-nigga Tell me is it in my blood, nigga what? Deal goin down the park, don't wanna cut, get cut the fuck up You niggas lust to bust guns, the way a nigga bust none Nigga trust none, my bust guns will trust funds So if you ever need a niggabeep me 911 And watch how quick nigga come to leave another num I'm from Soundview projects where all my niggas from And uptown just respect to call another nigga dumb Peter Gunz: Some say I'm sain, some say I'm off Label me Roc-a-feller cause I'm hot like stars I wanna test arousa but I settle for a paw Shit, you ask me why, let that motherfucker go Green back, it's time to lean back and set the roll And if so, your money from this music should I throw Your rap-shit is platinum, but that other shit is gold When I see my money-wise, that other shit gotta go Chrous Verse 3:Lord Tariq Yo Gunz, I know there's a lot of niggas scheamin now Cause they heard that we got it (Peter Gunz) I got another clique for niggas lookin at my pockets Consider your life equivalent to the shit on my wrist (Lord Tariq) And while we squeezin you can think about this (Peter Gunz) Nigga, six shots to the chest (Lord Tariq) The other 10 to the head So even if you got your best, you face the color of dead (Peter Gunz) These Bronx niggas wanna bread if you creep you can get it But keep an eye on your walk, you gots ta take these bullets with it (Lord Tariq) Like blaouw! Y'all niggas know the deal now, I'm foul I do a killing with a smouw (Peter Gunz) Now how the fuck you're gonna rumble with the biggest niggas With the biggest triggers and Cali-figures That's steady blasting on you bitch niggas (Lord Tariq) It be the Bronx nigga borough of kidnappers and rappers So wanna guard you getting break bradles and cradles (Peter Gunz) It's like plain and simple, the kings of the temple Be the 1st one to bust you like a pimple motherfucker Chorus





Versurile piesa muzica straina versuri melodiei cuvinte One Life To Live mp3. Versurile versuri ultima melodie descarca melodiei cuvintele versurile Lord Tariq And Peter Gunz album.


Alte versuri de la Lord Tariq And Peter Gunz
Cele mai cerute versuri
  1. do-re-micii - iarna
  2. do re micii - iarna
  3. DOREMICII - IARNA
  4. do re micii - vacanta
  5. lollipops - de sarbatori
  6. michel telo - ai se eu te pego
  7. do-re-micii - vacanta
  8. maria coblis - all about
  9. mariana mihaila - iarna sa dansam latino
  10. LOLLIPOPS - TOAMNA
Versuri melodii Poezii forum
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #