versuri Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) - O Bucatzica versuri muzica Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) versurile melodiei O Bucatzica

roversuri.ro > Litera S > Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) > Versurile Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) - O Bucatzica

Versuri O Bucatzica

NEOLITIC: Alvyn si Neo...Sub Orice Critica..ha' Ai dus si duci o viata plina de rutina Esti obligat sa mergi anticipat precum trenu pe sina Devii mult mai stresat ziua urmatoare Iti spun tot ce simt pentru ca doare tare Dar inca nu sunt linistit, chinu nu s'a terminat La noi in Romania nu te faci remarcat Criminali politici fac pe sfintii ne pot minti Se agita aiurea isi tocesc degeaba dintii Incet zilele devin mult mai grele.. Nu ne platim moartea cumparandu'ne pastile? Maine va fi o noua zi, un nou eu N'am speranta, n'am crezut vreodata'n niciun dumnezeu Pentru drepturile mele voi incepe sa zbier! Sa uit propriile vise si sa uit de caracter Sunt satul, sunt nebun, cred c'am spus destul.. Testul terestru evidentiaza stresu Strang tot ce am de la viata de cand eram mic M'am nascut pacatos..si realizez ca n'am nimic Am spus tot! Gata nu mai vreau sa stiu! Pentru mine veti ramane doar oameni in pustiu... REFREN*ALVYN Azi o bucatica rupta din aceeasi lupta Ma lungesc cu voi pe vers, ca si'asa viata'i scurta As vrea s'o parasesc... NEOLITIC* Stai! nu'ti face bagaju O fi viata urata dar s'a inventat machiaju! [bis] ALVYN: (LE'AM GASIT!) Am gasit beat'uri sa reprezint primele mele rime Nu vreau sa o fac prin gesturi sau cuvinte obscene Iar daca viata ar fi un drum..ai face autostopu? (NU, NU!) Yo'ti zic sa mergi treptat pe jos incetu cu incetu Priviri din jurul meu au devenit mult mai triste Saracia este'n aer si incepe sa persiste Oameni politici isi maresc conturi bancare Iar eu cand ii privesc am intentii criminale Tara asta de cacat a devenit migrena Banul fiind pastila pentru a trece durerea Cu Neo alaturi si mesaje transmise Cu voci ce imi soptesc mereu sa renunt la vise Voi spera mereu ca imi va fi mai bine Iar atunci cand o sa cad voi avea de ce ma tine O bucatica rupta din aceeasi lupta Care poate pentru altii este una marunta REFREN Azi o bucatica rupta din aceeasi lupta Ma lungesc cu voi pe vers, ca si'asa viata'i scurta As vrea s'o parasesc... Stai! nu'ti face bagaju O fi viata urata dar s'a inventat machiaju!

Cantece descarca piesa piesa melodia youtube.com versuri youtube.com ultima melodie melodiei O Bucatzica. Versuri muzica Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) piesa muzica romaneasca.

Top versuri Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic)

1. Sub Orice Critica (AlvynandNeolitic) - O Bucatzica